första skoldagen ,

hejsan alla underbara morgonpigga !

nu tänkte jag kasta in ett inlägg innan skolan börjar jag vet att jag inte ens hinner göra det men men , jag kom hem för typ en timme sen kanske , då gick jag och la mig jag var med Juha och vi var ju typ överalt , så det blev sent -.- men  men , sista kvällen av sommarlovet var i alla fall roligt :) jag har precis duschat och nu sitter jag och dricker apelsin juice & the , jag skippar mackan är inte hungrig haha kmr säkert bli sen men då köper jag mig något i gruvan och hoppas på att det är öppet , det ska bli så himla roligt att komma tillbaka till skolan igen träffa klassen och alla andra man inte hunnit med att träffa under sommarlovet !

- sen får jag träffa sassa henne har jag absolut inte haft många stunder med detta sommarlov , men men sånt som händer vi båda har haft det i alla fall bra men mindre bra vissa stunder , men nu ska vi fixa detta vi ska ta tag i skolan och visa vad vi går för det sista året ! vi är nior :) wiiihoooo :D kan göra vad vi vill klä oss hur vi vill änkligen är dom dryga borta alla i nian förra året var inte dryga men det var ju några man hade lite svårt förr som säkert att svårt för mig med haha. Min kamera är borta jag tänkte ta ett kort på min outfit men men , jag ju beskriva den i stället

blåa jeans - gina
vitt linne - cubus
vit tröja över - gina

vita tygskot - din sko

svart jacka - nånting haha !


sen har ja plattat håret och en leopard rosset , och bara foundationen :)

efter skolan ska jag i alla fall träffa natha , sen ska vi träffa evelyn men det kommer bli en tidig kväll för mig i kväll med tanke på att jag var uppe hela natten och åkte bil haha ! det kommer bli tomt i skolan utan dig lovisa :/ men men jag & sassa får klara oss själva haha :D


neh nu kan jag inte sitta hära längre nu ska jag kila slänger in ett inlägg om dagen när jag kommer hem och säkerligen ett kvälls / natt inlägg


Puss & kram ha det bäst i skolan idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0