Hela livet var ett disco

Tisdag morgon
jag fattar inte ens att jag inte har gått och lagt mig ännu , aja ska ta gårdagen nu dagen började med att jag gick up typ vid halv 2 av att mobilen ringde -.-

(vibration , mobilen )
Jonathan : tja har vaknat nu ska vi ta morgon cigg eller ? :p
Jag : mhh.... eller messa om en halvtimme , zzzzz
Jonathan / sms : gått enhalvtimmen nu :p <3
Jag: kom till mig i stället :) <3
Jonathan: okey smet ! <3

två min senare...
jonathan kom skapligt röksugen , jag fortsatte att fixa mig en gick vi hem till jonte , fixa lite mer i hans rum som vi möblera om igår, sen åt vi majs , sen kom lalle & albin , vi åt pasta , sen kom evelyn & emelie en stund, sen kom smidarn , sen gick vi till coop nära skulle köpa coola (a , stog och prata med saknade sanna som kommit hem och underbara jh , men sen fick jag ett sms ,

Percy Olsson : söt du är
Jag : tack du med percy
Percy olsson: jag ser dig
Jag: vart är du ?
Percy Olsson : kolla på balkongerna <3

- jag var fett förviradd sen satt han och gömde sig på en balkong haha , men man visst att han var dör för alex var dålig på att igga han han kollade ner hela tiden och pratade, stog vid coop ett tag , sen kom mamma och lämmnade casch ! jah och jonte gick vidare hem till natha där var även linda , jag hämtade mitt löshår & tre böcker , sen fick jag och jonte världens bästa sms , från millan de stog kom till mc om tjugo min , vi baah yeeah typ sprang , satt på mc ett tag , sen gick vi te schell köte lycka  , och millan köpte kaffe till mig , muppa mig även lite med markuz haha , vi drog vidare te mc mötte Dennis , Eddie , och Adam , johanna sis var även där och Percy , och Någon hanna , sen va det massa mer , jocke och molle kom , stog och pratade med dom , sen åkte jag jocke , molle och freddy te jonte och millan dom hade gått hem , jocke och jonte stog och snacka om massa, sen gick jag jonte & millan hem till jonte kolla på hey baberiba , ;) , sen typ drog jag hem vid typ 12 halv 1 , och nu sitter jag vid datan , och messar med Mika (L

- men ska nog sova snart eftersom jag & cappe ska vara hos jonte & millan klockan 11 i morgon abbbbow fett jobbigt !

AJA BLOGGAR KANSKE INNAN JAG DRAR ELLER NÄR JAG KOMMER HEM SMEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!

jag saknar dig Sassa Hermansson Norén , (L)

Kommentarer
Postat av: SASSA

JAG SAKNAR DIG MED !!!!!!! <3

2010-08-03 @ 14:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0